8.9.2010 - 8.den

8. září 2010 v 17:37 | Tennis player |  Jídelníčky
Je to 8 dní od začátku a já mám stále nad 75kg, přesněji 76kg :-( Na kalhotech je cítit asi centrimetrový úbytek, což je si myslím díky cvičení, ale váha mě štve. Já to ale chápu, i dnes jsem to podělala :-(

Holky, zítra už budu mít svůj oběd, takže se do školního bufetu vůbec nevypravím a neuvidím tam ty dobroty. A doma nebude čerstvé pečivo, které by mě udolalo jako dnes... Navíc o zítra minimalizuju pití šťávy, budu se snažit hodně pít vodu.

6:10 - 1,5 balení Bebe sušenek jogurtových //3 sušenky tzn. 6 slepených//, sklenice mléka
9:45 - 2 knackebroty - na obou 1/2pl. eidamu, kousek papriky
12:00 - 2 tuňákové tousty //pšeničný chléb trojúhelníkového tvaru (tedy 4), tuňák, majonéza, vajíčko, salát (kolem 1900Kj ale já se v hodnotách KJ moc neorientuju), 2 velké //ne ty 60cm, ale ploviční// kyselé pendreky
16:50 - malá porce špaget ala rychlé těstoviny od Lucky //kuřecí maso, kečup, bazalka, sýr//, sýrový rohlík

Pití: slabá šťáva
Pohyb: //dopíšu// ... 10min aerobik s Hankou, 10min posilování břicha s Hankou, 20min bodystyling horní poloviny těla

Hodnocení: Až do oběda a i s ním mi to příjde ok, sice jsem si nemusela dát pendreky, ale to už končí, od zítra už nic  bufetu k obědu kupovat nebudu :-) Večeře by byla ok, jenže já předtím, než jsem si nandla jídlo uviděla svůj oblíbený čerstvý rohlík se zapečeným sýrem, ten prostě miluju. Tak jsem si dala střední porci a už si to omlouvala, že jsem si ho dala a tak, ještě předtím, než jsem začla vůbec jíst. Ale stejně jsem ho prostě SEŽRALA! :-( No holt musím zamakat, váha stojí nebo stoupá a a já jsem dál tlustá bečka...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 zirafatko zirafatko | Web | 8. září 2010 v 18:31 | Reagovat

Hele na váhu uplně kašli. Já jsem třeba v sobotu vážila 77 kg a v pondělí už jen 74kg a dneska zas 76kg. Prostě to je uplně divný měřítko. Takže jestli hubneš podle kalhot, je to v pohodě. :-) Já se vážím už jen tak pro srandu.

2 zirafatko zirafatko | Web | 8. září 2010 v 18:53 | Reagovat

měřím 182cm, takže jsem docela vysoká a jak říkáš svaly jsou taky těžký :-) a děkuji za chválu postavy

3 sunflower.versul sunflower.versul | Web | 8. září 2010 v 20:11 | Reagovat

Podľa mňa ješ málo doobeda. Bebe sú úplne o ničom k raňajkám, treba si dať vločky, CZ chlieb, jogurt s ovocím alebo niečo podobné a k tomu bebe a nie len samotné.

4 Lucie Lucie | Web | 8. září 2010 v 20:27 | Reagovat

uvidíš, jak to bude vypadat zítra, až bude ten bufet mimo hru:-)

5 Elissh Elissh | Web | 8. září 2010 v 21:05 | Reagovat

nevím, ale pokud chces udelat službu telu 11h detoxem, tak mu ji udelej i tim, ze ho nenechas hladovet, ale necham to na tobe .. 4 jidla je proste malo ;-) a s tim tenisem? jj chapu ale je to vtipny, on ma tenis hodne rad a i rad jej hraje :-) tvuj članecek si prectu zitra .. hezky vecer :-)

6 Elissh Elissh | Web | 8. září 2010 v 21:24 | Reagovat

nevim, jist casteji... po 2,5 hod. ale 12h a pak 16.50 nevim, jak rikam necetla jsem clanek .. ale uprimne, nechci te prudit..vis? :-)

7 Elissh Elissh | Web | 9. září 2010 v 8:48 | Reagovat

Hlavně máš už blbě tu snídani... 3 jogurtový bebečka je málo na množství ( e moc nerozváděj, že je jich 6 :D ) pak máš akorát hlad. Ty bebečka jedno balení si dej třeba ke svačině, snídaně musí být nejen výživná (což bebečka asi jsou kcal mají dost) ale taky množstevně větší. Já při pomyšlení že se mi na snídani na talířku krčí 3 bebečka koukám jak puk heh. Takže bud cz pečivo s něčím, nebo nejideálněji nějaká kaše (vločková, jahelná, pohanková, rýžová) pak ke svačině třeba ovoce nebo ty bebe, nebo racia s něčím, ale svačinu máš okej takže pohoda. Oběd... simtě 2 tuňákový tousty .. vím který myslíš, pokud byli od Crocodilla. jako není to ideál lehké dietní stravy, ale pořád lepší než nic, když jsi sebou nic neměla. Dnes už máš takže paráda. Večeře je moc sacharidová, ale to sama víš a taky víš proč, že .. protože jsi měla moc velkou pauzu bez jídla. S tou přestávkou asi tak .. za 5 min. stíháš svačinu sníst v pohodě :-P

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama